Σχολιασμός τεθέντων θεμάτων ΑΣΕΠ 2Γ/2022!
Οι εξειδικευμένοι καθηγητές μας σχολιάζουν τα θέματα του Πανελλήνιου Γραπτού Διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2Γ/2022!
Αριθμητικός Συλλογισμός – Γεώργιος Παπαδάς (Μαθηματικός – MSc Μαθηματικά των Υπολογιστών και των Αποφάσεων – Κατεύθυνση)
“Τα θέματα του Αριθμητικού Συλλογισμού ήταν μάλλον βατά εκτός ίσως των τελευταίων ερωτήσεων που απαιτούσαν λίγο περισσότερη σκέψη. Δεν θα τα χαρακτήριζα ιδιαίτερα απαιτητικά. Θεωρώντας πως οι υποψήφιοί μας εκτός όλων των άλλων θα είχαν να αντιμετωπίσουν και το χρόνο, αρκετά μαθήματα έγιναν υπό τη μορφή tests προσομοίωσης, απαντώντας ερωτήσεις χωρίς να τις έχουν προετοιμάσει. Τα μοτίβα που ετέθησαν, ζητούσαν συσχέτιση με απλές πράξεις (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό) στοιχείων, προκειμένου να προκύψει το ζητούμενο.
Tα θέματα είχαν καλυφθεί στις παρουσιάσεις μας υπέρ του δέοντος, ειδικά από τον Ιανουάριο και μετά και οι μαθητές είχαν αντιμετωπίσει πολύ πιο δύσκολα μοτίβα στην εκπαίδευσή τους.
Ευχόμαστε καλά αποτελέσματα σε όλους!!! “
Ευρωπαϊκοί Συνταγμακοί Θεσμοί – Δημόσια Διοίκηση – Δημόσια Πολιτική – Ψηφιακή Διακυβέρνηση – Γεώργιος Λορετζάτος (MSc Πολιτικές Επιστήμες)
“Αν και σε γενικές γραμμές τα θέματα των Γενικών γνώσεων ήταν βατά για διαβασμένους υποψηφίους σε σχέση με το υλικό που είχαμε αναπτύξει στις παραδόσεις, εντούτοις υπήρξαν κάποιες ερωτήσεις που επειδή είχαν πιο τεχνικό – λεπτομερή χαρακτήρα στην διατύπωση, απαιτούσαν μεγαλύτερη προσοχή στην απάντηση. Οι εκατοντάδες ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής που είχαμε αναλύσει στις παραδόσεις μας, προσέδιδαν διακριτό προβάδισμα στους υποψηφίους μας!“
Εργασιακή Αποτελεσματικότητα – Ανδριάνα Μαυρουδή (MSc in Business Administration)
“Τα θέματα των εξετάσεων στο μάθημα της εργασιακής αποτελεσματικότητας ήταν μέτριας δυσκολίας με περίπου 3-4 ερωτήσεις, οι οποίες μπορούν να θεωρηθούν αυξημένης δυσκολίας για εξεταζόμενους οι οποίοι είχαν παρακολουθήσει μαθήματα.
Ωστόσο, λόγω του ότι το συγκεκριμένο μάθημα εξετάστηκε για πρώτη φορά δεν έχουμε μέτρο σύγκρισης με παλαιότερες χρονιές.
Οι εκπαιδευόμενοι,οι οποίοι ήταν εξοικειωμένοι με τις ερωτήσεις που διδάχθηκαν στο μάθημά μας και ήταν ιδιαίτερα προσεκτικοί στον τρόπο που χρειαζόταν να προσεγγίσουν τα σενάρια, τον οποίο αναλυτικά εξηγήσαμε κατά τη διάρκεια των ερωτήσεων στο μάθημα θεωρώ ότι έχουν καταφέρει να επιτύχουν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
Οι ερωτήσεις των εξετάσεων εάν τις δούμε στη ρίζα τους είναι στην ουσία παρόμοιες με όσες αναλύσαμε στα μαθήματα.
Προς επίρρωση των ανωτέρω αναφέρω ενδεικτικά:
Ερώτηση 88: οι απαντήσεις που δίνονται ουσιαστικά είναι: μιλάω με το άτομο (συνάδελφο) που έχω το θέμα, απευθύνομαι σε ανώτερο κλιμάκιο, παρουσιάζω το θέμα σε όλη την ομάδα κλπ.
Ερώτηση 79: παρόμοια ανάλυση με ανωτέρω: απευθύνομαι στην ίδια την επιτροπή, απευθύνομαι σε ανώτερο κλιμάκιο επικεφαλής έργου), προσεγγίζω το κάθε μέλος χωριστά κλπ.
Ερώτηση 78 παρομοίως: πως αντιμετωπίζω τον υφιστάμενο,ο οποίος δεν ειναι αποτελεσματικός.
Ερώτηση 97: πως διαχειρίζομαι ένα θέμα που υπάρχει μεταξύ εμού και του συναδέλφου μου: επικοινωνώ με τον συνάδελφο, μιλάω στον προιστέμενό μου.
Συνεπώς, το σύνολο των ερωτήσεων ακολουθεί συγκεκριμένη λογική και πρακτική αρκεί να κατανοηθεί το σενάριο στο σύνολό του και με τις λέξεις κλειδιά όπως αποτυπώνεται στην εκφώνηση. Στη συνέχεια, όπως ήταν και οι οδηγίες στο μάθημά μας απορρίπτουμε τις απαντήσεις που δεν ταιριάζουν και κρατάμε εκείνες που φαίνονται σωστότερες.Ανάμεσα σε αυτές που θεωρούμε ορθές (κυρίως δηλαδή σε 2) επιλέγουμε εκείνη που αποτυπώνει καλύτερα και αποτελεσματικότερα την ποιότητα εργασίας του υπαλλήλου με ό,τι αυτό απαιτεί το σενάριο μας (π.χ συνεργασία, αναφορά σοβαρού θέματος στον προιστάμενο κλπ).
Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να παραβλέπεται το γεγονός ότι πρόκειται για έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και απαιτητικό διαγωνισμό όπου οι ερωτήσεις των εξετάσεων προκειμένου να ξεχωρίσουν οι διαβασμένοι και οι έχοντες συνδυαστική και κριτική σκέψη έχουν και την ανάλογη διαβάθμιση δυσκολίας. Έχω βαθιά πίστη ότι οι εξεταζόμενοι του φροντιστηρίου ήταν κατάλληλα προετοιμασμένοι για να ανταπεξέλθουν, να ξεχωρίσουν και να επιτύχουν στον εν λόγω διαγωνισμό.“
Οικονομία – Κων/νος Μπαντούλας (Οικονομολόγος, MSc Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Χρηματοοικονομικής)
“Τα θέματα δεν είχαν υψηλό βαθμό δυσκολίας και είχαν αναπτυχθεί όλα κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και σε αρκετά από αυτά είχα επιστρέψει επανειλημμένα στα πλαίσια διευκρινιστικών ερωτήσεων στη διάρκεια των επαναληπτικών μαθημάτων.
Ήταν μεν στοιχειωδώς απαιτητικά, αλλά εντός της ύλης που είχε ανακοινωθεί ως εξεταστέα.
Με αυτά αναζητήθηκε η γνώση, η προετοιμασία, η κατανόηση, η προσοχή στη λεπτομέρεια που θα ξεχωρίσει τον καλύτερα προετοιμασμένο υποψήφιο από την πλειοψηφία των απροετοίμαστων. Κατά την άποψή μου θα μπορούσε να τα απαντήσει κάποιος που είχε προετοιμαστεί σωστά, καθ’ ότι ήταν μέσα στη λογική των θεμάτων τέτοιου είδους εξετάσεων.
Σε δύο – τρεις περιπτώσεις τίθεται αμφιβολία για την ορθότητα (ακρίβεια) της απάντησης το ένα αφορά το πλήθος της ανεργίας και το άλλο τον υπολογισμό του πρωτογενούς πλεονάσματος.”
Γλωσσικός Συλλογισμός – Επιστημονική Ομάδα Φροντιστηρίου
“Τα θέματα δεν απαιτούσαν ιδιαίτερα υψηλό βαθμό συλλογιστικής διαδικασίας, αλλά σε ορισμένες ερωτήσεις (που δεν ήταν και λίγες) η απάντηση, μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως μη μοναδική. Υπήρχαν λοιπόν τουλάχιστον δύο οδοί συλλογισμού στις ερωτήσεις: 17, 20, 23, 25, 27, 28, 29, 32 γεγονός που καθιστά τις τεθείσες ερωτήσεις εκτός από ασαφείς και ατυχείς.“
Δείτε εδώ τις ενδεδειγμένες απαντήσεις των θεμάτων ΑΣΕΠ (με επεξηγήσεις) από τους κορυφαίους εισηγητές μας!
1) ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τεθέντα Θέματα Γενικές Γνώσεις ΑΣΕΠ – Απαντήσεις!
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα!
2) ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τεθέντα Θέματα Δεξιότητες ΑΣΕΠ – Απαντήσεις!
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα!
1) ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τεθέντα Θέματα Δεξιότητες ΑΣΕΠ – Εκφωνήσεις!
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα!
2) ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Τεθέντα Θέματα Γενικές Γνώσεις ΑΣΕΠ – Εκφωνήσεις!
Πατήστε εδώ για να δείτε τα θέματα!
📌 Ποσοστό συμμετοχής ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Προσήλθαν για να εξεταστούν 76.799 υποψήφιοι (ποσοστό συμμετοχής 71%).

ΑΣΕΠ 2Γ/2022: Νέα Ομάδα στο Viber!
Ακολουθήστε μας στην νέα μας ομάδα για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα τελευταία νέα σχετικά με τον επικείμενο Πανελλήνιο Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ 2Γ/2022 και όχι μόνο!
📝Θα αναρτώνται επίκαιρα θέματα καθώς και βοηθητικό υλικό με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και στο site μας και στην ομάδα!
📊 Δημοσκοπήσεις, έρευνες, έγκυρα νέα!
😎 Ευκαιρία για ανταλλαγή απόψεων με όλους τους συμμετέχοντες!
❗ Και πολλές εκπλήξεις ακόμα!
#kollintzas #asep #dhmosio #best_of #asep2g2022 #viber #viber_group